Pages

Saturday, June 26, 2010

Tempat Menarik di Kemaman

MEMBELI BELAH

Mesra Mall, Kerteh

Kemudahan Kompleks Membeli Belah, Pasaraya, Kafe & Restoran, Panggung Wayang, Bowling,Gelanggang Futsal, Gelanggang Squash Dan Bank .
mesra mall merupakan salah satu pusat membeli belah yang terkini dan termoden di Terengganu.



Bagi saya, reka bentuk bangunan ini hanya setingkat memudahkan dan memberi keselesaan kepada golongan OKU dan warga emas. Disamping itu juga, kompleks membeli belah ini mempunyai lanskap taman luas yang terbuka dan menarik serta kehijauan agak mententeramkan jiwa..

Kompleks membeli belah moden ini juga mempunyai ruang yang agak luas dan terus terang saya katakan, konsep kompleks ini sangat selesa dan agak santai, tidak seperti sesetengah kompleks membeli belah yang berada dimalaysia agak padat.
Walaupun tidak terdapat banyak lot lot kedai di dalam kompleks ini, tetapi boleh dikatakan cukup dan sempurna dengan kehendak masyarakat setempat..

kompeks membeli belah ini juga menjadi salah satu tempat salah satu acara acara seperti roadshow Anugerah Bintang Popular, THR Tour, SIR "spell it right" dan lain lain lagi. Saya secara jujurnya sangat bangga dengan kewujudan kompleks ini di Kemaman kerana ini menjadikan Kemaman semakin maju..
cayalah!!!







No comments:

Post a Comment